Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~werewolf1982 | użytkownik

imię i nazwiskoCpt.Nemo adres zarejestrowany07.03.2014 @06:10:14 ostatnio na stronie24.07.2017 @11:22:49



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwsurgepolonia.pl Gadu-Gadu3854996
digarty252 komentarze1578 posty na forum37

komputer / sprzęt
taktyczno-operacyjny, zmienny

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~annawa    06.05.2015 @16:18:21
Dzięki serdeczne za wizytę... masz rację "mroczne niebo" dobrze brzmi... ale tutaj nie chodzi tylko o zdjęcie , tytuł to dla mnie symbol czegoś ...
Pozdrawiam
~Marteczka94    06.05.2015 @10:09:58
to apropo zera jedynkowego. cos pamietam o systemie binarnym z gimnazjum, lub liceum.
~Marteczka94    06.05.2015 @10:09:20
ach, rozumiem, faktycznie, no, to jest bardzo madre, i ciekawe. z pomyslem
~Marteczka94    06.05.2015 @10:02:44
dziekuje bardzo za komentarz, staralam sie. nad morzem czesto takie mysli moga przychodzic... lub podobne ^^
~wiktoria5627    05.05.2015 @22:36:58
To nowy brzozowy...
To inny las...
To inne wspomnienia...
Podoba się
~lupusartzzz    05.05.2015 @02:37:21
DziękZ! Właśnie zależało mi na tym, żeby tak to wyglądało. Fajnie, że ktoś też to tak odebrał
~Marteczka94    28.04.2015 @21:28:44
ach, no i wow, gratuluje wydania nordyckiej sagi. tez kiedys planuje wydac tomik wierszy, mam nadziejej .ze mi sie uda. oczywiscie beda tam na pewno te, ktore dalam na digarta
~Marteczka94    28.04.2015 @21:07:40
calkowicie sie z toba zgadzam co do drugiego komentarza, dlatego wczoraj na razie przeczytalam tylko prolog, i pierwsza czesc. wiecej przeczytam, ale nie dzis, bo jest pozno. niestety, zwykle jak wisdze prace wieksza niz dlugosc ekranu to zazwyvczaj nie czytam, czasem sie tylko upre. ale ciezko tyle czytac, zwykle sie nie chce. co smieszne sama napisalam dzis nowy wiersz, i ma 11 zwrotek, i wstep. xd moze kiedys go dodam, ale na razie mam w planach dodanie czegos innego, ale wczesniej przerwe. rozumiem, ok ,dzieki. faktycznie, jakos tak wyszl;o, ze sporo wczoraj przejrzalam z twojej tworczosci, jakos tak wyszlo. no, i prosze bardo, calkiem ciekawe te teksty. nawet nie pamietam dokladnie o co chodzilo z tym aparatem, i canonem, ale dzieki za wyjasnienia
~Marteczka94    27.04.2015 @20:19:55
ach, rozumiem. to tak ,aj k ja dzis rano (bylam mocno nietomna, bylam gdzie indziej myslami, caly ranek. roztargniona, roztrzepana, i tak dalej.) a co to jest Canon haha, no, to fajny numer.
~wiktoria5627    26.04.2015 @23:14:16
Tak myślałam... Pozdrawiam
~Marteczka94    26.04.2015 @19:08:38
aa, rozumiem, no, chybaq tak, dlatego zalozylam ze to ty. smieszna mine zroibles. xdno, spoko,spoko, nie jest tak zle. ^^
~Marteczka94    26.04.2015 @17:45:31
no owszem tak, pieknie napisane. dlatego slucham wielu, roznych nut. ciezko kilka wybrac. niedawno polubilam utwor, ktory kiedys wydawal mi sie nudny, a teraz mam na niego faze - bon jovi - always. nawet kilka takich juz mialam, the beatles - let it be, roy orbison - you got it, lubie tez twist and shout beatlesow, i all you need is klove, i pretty woman roya orbisona... kocham te utwory! aha, fajne masz nowe foto profilowe, to ty? troszke inaczej cie sobie wyobrqazalam hehe. w sumie nie wiem, jak. ale na pewno nie tak. no, chyba, ze to nie ty. to poprzednie zdjecie tez miales fajne,
~annawa    25.04.2015 @12:48:53
Ja też dziękuję bardzo za Twoje Pozdrawiam serdecznie
~Marteczka94    23.04.2015 @21:39:40
a, no, i ciesze sie niezmiernie, ze omej wiersze Cie inspiruja, do takich ladnych strofek ja bym tego lepiejk nie napisala.
~Marteczka94    23.04.2015 @21:09:59
dzieki, zauwazylam. no, bardzo sie staralalm, pisalam to, co mialam w sercu, tez wydaje mi ise, ze zakonczenie wyszlo mi chyba najlepiej, to wlasciwei ze wzgledu na nie go wrzuci;am glownie, i na poczatek. czulam sie wtedy tak beznadziejnie, i bezradnie, i zle... bez nadzieji... ale z mama sie poukladalo, i jest ok, a wierszyk jest.
~Marteczka94    23.04.2015 @21:01:51
slicznie to napisales, duzo lepiej niz ja, moze kiedys napisze o spadajacych lisciach podobnie... niesionych wiatrem, za ktorymi placza drzewa, ogołocone ze swoich nsajpiekniejszych skarbow... drzewa szczesliwe, ubrane w liscie, strojne w kwiaty, i owoce... pyszniace sie wszystkimi kolorami teczy... wielkie dzieki za komentarz!
~lupusartzzz    23.04.2015 @20:55:10
ThankZzZ!
~wiktoria5627    21.04.2015 @22:36:22
Bardzo dziękuję za piękne strofy
~maxmalnie    21.04.2015 @16:19:46
elo
!kolendra    21.04.2015 @00:12:18
Dziękuję.
_______
"Może się też okazać, że miłość przychodzi czasem bez bólu i cierpienia."
A. Proulx, Kroniki portowe
^jackowlew    20.04.2015 @19:45:03
Dzięki
~Saphirra    19.04.2015 @17:32:40
Dziękuję... Nawet nie wiesz jak bardzo mnie podbudował Twój ostatni komentarz...
~annawa    18.04.2015 @18:34:04
Dziękuję pięknie za obecność u mnie , pozdrawiam
~Marteczka94    18.04.2015 @12:49:56
aha, a co do pierwszej czesci twojego komentarza, to nie do konca rozumiem. dosc zagadkowa to medytacja, ale rozumiem, ze jest okej. dziekuje bardzo.
~Marteczka94    18.04.2015 @12:47:41
naprawde?! to cudownie, jej, nie sadzilam, ze akurat taki wiersz, i to zwlaszcza moj ci sie tak spodoba! jak sie ciesze!zwlaszcza, ze piszesz wiersze na zgola inne, znacznie ambitniejsze wsumie tematy. jestes jedyna osoba, ktora dodala juz dwa moje wiersze do ulubionych, ciesze sie. zawsze cos, dobrze ze chociaz jedna osoba. ale w ogole ciesze sie, ze sie podobaja ludziom. co do prozy wiem,, tez mam takie wrazenie, jak to czytam. ale wyszla mi... hmm, powiedzmy proza rymowana, albo proza poetycka. proza wierzowana. ^^ dzieki wielkie za komentarz, i lajka! doprawdy, tylu tak pozytywnych opinnii sie nie spodziewalam, ale jestem zachwycona.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt